Monday 12 December 2011

Sayang Mereka ;*

Assalamualaikum Awek And Pakwe , tetiba pepagi niee rajin nak updated blog . Lu kesah ape kan ? What The Frog lantak korang laaa .. Nak story pasal dua orang budakk yang aku sayang . Dorang suka layan kepala otak aku niee . And mereka berdua buad aku happy jerkk .. Duadua comel ... Hehehe .. Beliau bernama , Qiqi And Zana . Opssss , tuu bukan nama sebenar .. HAHA .. Tuu just nama glamour dorang .. Kann adekk ? Nak lihat muka comel dorang tuu tak ? Tapi sebelum tuu nak sorry dekat dorang sebab rembat picture dorang tak bgtahu .. Sorry adekk <3 

!,2,3 tadaaaaaaaaaaaaaaaaa ...

Adekk Qiqi #bukannamasebenar


Okeyy , story pasal budakk kecik yang berkaca mata niee dulu . Comell kan budakk niee .. Hehe ..  Takpayah bgtahu aku dahh tahu .. Okeyy , budakk niee takud nak sekolah pagi . Katanya takud kene buli .. HAHA , tak laaa sayang . Buad tak tahu sudahh .. Budakkpagi semua baikbaik belaka .. Wakaka #perasan .. Budak niee suka dengar aku nasehad dekat diaa . HAHA .. Bestkan adek dengar akak nasehad .. Hehe ;) Okeyy , that's all about budakk comell niee .. Nak kenal lebih rapat dengan dia ? Pi cari sendiri Mukabuku diaa ;p



Next ......

Adekk Zana #bukannamasebenar


Okeyy , next story pasal budak bertudung niee .. Comelkann diaa plusss tembam .. Macam nak cubitcubit jerkk pipi budakk nieee .. Grrrrr .. Hehehe . ;) Budakk niee perangai diaa slumberr ..  Aku sukaa panggil diaa bergelora ~~ HAHA .. Nak tahu kenapa ? Biarlaa rahsiaa ;p  Budakk niee buatt aku ketawa and diaa suka kacau aku .. Hehe drpd tengah badmood bertukar jadi happy bilaa dengan budakk kecikk nieee .. ;) Okeyy , taknak cite pepanjang pasal budakk tembam nieee .. Hehe .. Nak kenal dia ? Add mukabuku dia . Cari sendiri .. ;p


Want ToSay Sorry Again Too Adek Qiqi And Zana . Peace ;) Okeyy , tangan dah penadd menaip ..  Soo  budakk dorang niee PMR candidates next yearr . Jangan mainmain lagi yeee adekk sayangg .. Study betulbetull .. Akak Sayang Adek Berdua .. Nahh flykiss , mmuuaahh :* 



Terima Kasih Silent Readers . Suka Like :*

No comments:

Post a Comment