Sunday 27 November 2011

Rindu Awak

 I Miss You Damn Much ):


Holaa Blogger , dahh lama rasanya aku tak mengUpdated Blog .. Emm , malas laa .. :) Okeyy , aku miss diaa sesangat .. Lama kot tak jumpa dia . Jeleouss taw tengokk picture korang dengan boyfie korang .. Emm ,aku dahh lama tak snap dengan dia .. Macam mana nak snap dengan dia , jumpa pun takk .. Emmm ): Want To Cry Right Now .. )': Hari tuu dia bagitahu yang membe-2 dia dah taknak kawan dengan dia . Sebab aku ke dorang daa tak membe ? Emmm .. Kesian jugakk dekat diaa .. #rasabersalah .. ): Apa pun aku tetap sayang dia sorang .. :* Kenapa laa korang Jahat sangat dengan boyfie aku ? Emm , benci laa korang .. Errrr .... APTB laa korang niee !!! Emmm ,,,,!!




Terima Kasih Silent Readers . Suka Like :*

No comments:

Post a Comment