Tuesday 29 November 2011

Thankyouu Veryvery Much :*

Again , Again And Again



Hyee blogger .. Emm , dia sukaa buat aku macam nie .. Macam dah tak Sayang je kan ? Emmm .. ):  Semalam biarkan aku , tak rep text , berjam aku tunggu rupanya tido .. If  penat and ngantuk sesangat pun bgtahu laa .. Jangan buadd macam aku nie takda perasaan .. ): Eika ada perasaan Sayang ... Okeyy , past is past .. Aku dah maafkan dia .. But todayy, again ... ): Nothing To Say Just Give A Big Smile To You Sayang .. Malas nak marahmarah .. Yang awak tahu Sorry , Sorry And Sorry .. Sorry meanss taknak buad lagi tapi .................................. Buad jugakk kann ? Emmmm .. Bilaa aku merajuk nanti mula mengamuk , makimaki aku .. Better just diam diri and maafkan diaa dengan ikhlas .. ;) Kankan ? Emmm .. Sorry , memang senang disebut tapi hati yang saket nie susaahh nak sembuh tahu takk .. Emmmmm ... Dahh laa Not In Mood .. ;)





Terima Kasih Silent Readers . Suka Like :*

No comments:

Post a Comment