Tuesday 29 November 2011

Takda Niat Pun Awak .. :|

Crying

Hye blogger , emm now tengah cedeyh laa even korang tengok aku happy jerk tapi sebenarnya dalam hati  ,,, emmmm  #crying ..  Tak siapa tahu include him .. ;) Saya takda niat pun nak buat awak nangis .. I'm sory sayang .. Emm . Janganlaa nangis please .. Iloveyou :* Tadi dapad text daripada cousin dia .. ' Weyhh eika , jangan text Ijam .. Dia tengah berangin . Tadi dia nak campak phone and blabla' Emm , awakk marah titeww ke sayang ? Sorysory .. Tapi saya tak tahu ape yang saya buat sampai awak nak buad macam tuu .. Tell me sayang !! Saya nak tanya awak apa salah saya tapi saya takut awak makimaki saya pulakk .. Soo saya pikir sendiri apa salah saya tapi tak dapad jugakk .. #peningkepala .. :) Awakk tahu kan saya tak boleh tension sangat if tensionn macammacam saked datang ? Emm ,,.. Tak tahu laa nak cakap ape lg dengan awakk sayang .. :( Titeww mengharapkan mct drpd awak sekarang niee ... #nowcrying.. :) Thankyouu sayang .. Iloveyou .. Eeemmm ... If titeww ada salah , saya mintak maaf sesangat .. Byee .. :*
#justsmile :)




Terima Kasih Silent Readers . Suka Like :*

No comments:

Post a Comment